restaurantintra-screenshotit

Corpenetin kehittämä myynnin raportointiohjelmisto Ravintolaintra (eng. Restaurantintra) on julkaistu Microsoftin AppSource- ja Azure -sovelluskaupoissa.

Pilvipohjainen Ravintolaintra helpottaa ravintoloiden myynnin raportoimista, budjetointia, työvuorolistojen tekemistä sekä yleisien asioiden hoitamista. Ravintolaintra on kehitetty alusta alkaen hyödyntäen Microsoftin Azure-pilveä sekä Azure AD-tunnistusta. Ravintolaintra tarkoitus on yksinkertaistaa työntekijän myynnin raportoinnin. Työntekijän lähettämä myynnin raportti toimitetaan myös sähköpostitse haluamille henkilöille. Raportissa tulee päivän myynti, työtunnit, tehot sekä mahdollinen viesti päivän tapahtumista. Ohjelmistolla on mahdollista budjetoida tulevat kuukaudet ja seurata analytiikkaa miten budjetissa on pysytty.

Ravintolaintra ei sinänsä ole uusi palvelu. Monella ravintolalla on jo itsellä käytössä intranet tai vaihtoehtoisesti Excel-pohjainen raportointilomake. Idea tuli oman ravintolan myynnin raportoinnin kautta, jonka jälkeen tuttavapiirissä olevat ravintoloitsijat halusivat tämän tyylisen palvelun myös itselleen. Etuna muihin vastaaviin palveluihin on kilpailukykyinen hinta, eikä sisällä ylimääräisiä palveluja tai maksuja. Palvelua kehittäessämme olemme kuunnelleet ravintoloitsijoiden toiveita ohjelmiston ominaisuuksista, toteaa Ravintolaintran idean kehittäjä Riku Pesonen.

Ohjelmiston ominaisuudet:
• Myynnin raportointi